Insiktsdagen 2025 blev en riktig succé! Bysalen på Astrid Lindgrens värld fylldes av 160 engagerade deltagare som minglade, nätverkade och tog del av inspirerande föreläsningar. Atmosfären var på topp och energin gick nästan att ta på.

Våra skickliga föreläsare delade med sig av konkreta strategier och verktyg från kommunikationsbranschen, vilket fick pennorna att glöda och idéerna att flöda. Diskussionerna fortsatte långt efter föreläsningarna och det märktes att dagen gav många nya insikter och perspektiv.
Stort tack till alla föreläsare och deltagare som bidrog till att göra Insiktsdagen 2025 till en inspirerande och fantastisk upplevelse!
På
talarlistan fanns:
Sebastian Thelin, affärschef och varumärkesstrateg för Roxx Insikt, om
Varumärket som långsiktig tillgång.
Jeanette
Bergvall, Vd för Great Place to Work, om
Arbetsplatskultur och identitet.
Robert Frisk Hedin, Head of
Corporate Communication för Sveriges Radio, om Implementering av ett nytt varumärkeslöfte internt och
externt.
Jessica Sehlin, HR- och
Informationschef för Kavli, om Skapandet och ägandet av ett gott varumärke.
Elin Jansson, Senior Designer
för NORD ID, Andreas Johansson, Design Director för NORD ID, om
Varumärken och visualitet.
Anna Nordström, Chief
Commercial Officer & Marketing Director för Malmö FF, om Ett varumärke som
skapar fans.
Frida Bresander, Marknadschef
Sverige för?Picadeli, om Ett varumärke som utmanar.
Vill du veta mer om Insiktsdagen?
Slå en
pling eller släng iväg ett mejl till Sebastian Thelin, affärschef och varumärkesstrateg
på sebastian.thelin@roxx.se eller 0492-793 03.
Se bilder från Insiktsdagen 2025


























