Gott intryck skapar stort avtryck. Små nyanser gör hela skillnaden.Roxx har fått en ny grafisk identitet.
På senare tid har vi arbetat hårt med vårt eget varumärke och vårt grafiska uttryck.
Nu har vi kommit i mål. Den nya loggan är på plats, liksom vår fräscha varumärkesplattform. För att fira ordentligt ställde vi till med en minnesvärd sommarfest.
Vi är Roxx. Byrån att tycka om.
Han kurerar kamerarullen i telefonen som om den vore Guggenheim-museet och bakar bröd tills grytan sjunger. Möt Sebastian Ekberg, Roxx flinke AD som trivs allra bäst när han får snöa in ordentligt.
Optileks behövde en berättelsebärande produkt som gör premiumglasen från Rättvik, hantverket och helhetslösningarna begripliga och begärliga. Vi tog avstamp i känslan som kunden ville åt och formade en mäktig trycksak som sätter image före teknikaliteter, utan att tumma på substansen.
Varje höst kommer Internetstiftelsens stora rapport Svenskarna och internet. Den är lite av en temperaturmätare på hur vi klickar, scrollar och hänger online. En kartläggning av allt ifrån var vi hänger online och vilka som googlar sina ex till hur vi använder AI och vad vi egentligen känner inför myndigheters e-tjänster.