Gott intryck skapar stort avtryck. Små nyanser gör hela skillnaden.Roxx har fått en ny grafisk identitet.
På senare tid har vi arbetat hårt med vårt eget varumärke och vårt grafiska uttryck.
Nu har vi kommit i mål. Den nya loggan är på plats, liksom vår fräscha varumärkesplattform. För att fira ordentligt ställde vi till med en minnesvärd sommarfest.
Vi är Roxx. Byrån att tycka om.
Roxx formgivare Malin Svensson kliver in som operativt stöd till Wist Last & Buss marknadsavdelning, medan Matilda Rydén, precis som tidigare, fortsätter att hantera företagets sociala kanaler.
Många känner honom som Pippi-polis, underhållare och app-säljare. Men vad döljer sig egentligen bakom masken, bortom scenen och jobbet? Möt Fredrik Thalin – sångfågeln, gamern och den lille farbrorn från bruksorten i Hälsingland.
Det krävs mod och nytänkande för att sticka ut. Nikes senaste kampanj "Together We Rise" är ett mästerligt exempel på hur man genom smart varumärkeskommunikation kan fånga uppmärksamhet och därigenom skapa ett djupare engagemang.