Häng med oss i våra sociala medier!

Uppdrag  |  14 Dec 2022

Anders Byggare: ”En digital och fysisk produkt vi är stolta över”

Klart att ett 30-årsfirande ska uppmärksammas för såväl medarbetare, kunder, samarbetspartners och leverantörer. Byggföretaget Anders Byggare i Solna, med vd Patric Hörner vid rodret, gjorde slag i saken och anlitade Roxx för produktion av en jubileumstidning.

Utmaning

I samband med att Anders Byggare firade 30 år som företag, såg man ett gyllene tillfälle att blicka tillbaka på åren som gått och berätta om företages historia – och samtidigt presentera bolagets tjänster och bredd för kunder, leverantörer och medarbetare.

Lösning

Uppdraget landade hos oss på Roxx, och produkten för ändamålet blev en 16-sidig tidning som delfinansierades via införsäljning till leverantörer som noggrant valts ut och blivit erbjudna att medverka.

Resultat

”Tidningen blev precis som vi önskade. Vi är riktigt nöjda med resultatet”, säger Patric Hörner, vd för Anders Byggare, när han får frågan om hur den färdiga jubileumstidningen togs emot. Han framhåller också att leverantörernas medverkan höjde produktionen och bidrog med mervärde för läsarna. ”Vi är verkligen stolta över tidningen, både som digital och fysisk produkt.”

Kundens ord

”Jag har tackat nej till samarbeten och erbjudanden från reklam- och contentbyråer i alla år. Men efter att jag blivit kontaktad av Mikael (Svensson), lät jag honom komma och presentera vad Roxx kunde hjälpa oss med. Och resultatet blev hur bra som helst. Allt fungerade smidigt och Roxx var lätta att samarbeta med, de lyssnade verkligen på våra önskemål och levererade därefter. Ett proffsigt bemötande och genomförande hela vägen!”

– Patric Hörner, vd för Anders Byggare