Varmt välkommen till Insiktsdagen Digi 2024 på temat ”Varumärkets roll för utveckling och överlevnad”.
Anmälan till sändningen är nu stängd
Webbsändning den 11 oktober kl. 09:00-ca 10:00 eller den 17 oktober kl. 12:00-ca 13:00, välj den tid som passar dig!
I sändningen möter du några av landets främsta experter inom varumärke och kommunikation. De delar med sig av värdefulla kunskaper och insikter om varumärkets roll och avgörande betydelse, internt och externt, för företag och organisationer.
På bara en timme får du insikter om bland annat:
• Varumärket som tillgång för att skapa förtroende, för näringslivet och den offentliga organisationen.
• Hur ett starkt varumärke och effektiv kommunikation är nyckeln till en stark och tydlig position.
• Hur AI kan komma att påverka kreativt arbete och de kreativa processerna.
• Vikten och värdet av det syftedrivna varumärket och det goda varumärkets kommunikation.
• Och så lanserar vi en spännande nyhet!
I sändningen, där du kan interagera och chatta, får du bland annat möta:
Pär Ekroth, Cheif Commercial Officer, Swish
Karin Cassinger, Marknads- och kommunikationchef, SOS Barnbyar
Pia Kjellerup Borg, Kommunikationschef, Värmdö kommun
Jeanette Bergvall, VD, Great Place to Work
Mattias Hjelm, Head of Strategy, Bold Scandinavia
Lisa Walder, Analytiker och Strateg, Maniola
Marie Grabe, Marknads- och kommunikationschef, GodEl Sverige
Sebastian Thelin, Varumärkesstrateg, Roxx Insikt
Webbsändningen är kostnadsfri. Anmäl dig här!